آ
-
آرمان گرایی
هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانهای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دههی 1340 تا دههی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]
-
آگاهی طبقاتی
لوکاچ و جامعهشناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]
ا
-
اچ آی وی/ ایدز
تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرفکنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]
-
ارتباطات
کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]
-
ارتباطات خودگزین
خبرجعلی: زایش زیستبوم گمراهی در فضای سایبری [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 51-72]
-
ارتباطات سلامت
تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرفکنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]
-
ارتباطات سلامت
مطالعه نسبت وسایل ارتباطی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 85-106]
-
ارتباطات سلامت
ژورنالیسم سلامت [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 125-144]
-
ارتباطات مشارکتی
نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]
-
ارتباطات میانفرهنگی
کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]
-
ازیهای رایانهای
نگرش مادران به استفاده کودکان از بازیهای رایانهای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]
-
اسیدپاشیهای اصفهان
عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشیهای اصفهان و فوت مرتضی پاشایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 29-60]
-
اصالت
بررسی نقش اینترنت بهعنوان فناوری آموزشی در رابطه با پرورش اصالت در دانشجویان با الهام از اندیشههای کرکگور [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]
-
اعتبار
روزنامهنگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]
-
اعتماد
نقش رسانههای جمعی در ایجاد اعتماد مردم به پلیس [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 115-140]
-
امام رضا(ع)
کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]
-
انتخاب والدینی
انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]
-
انسان شناسی
ابعاد سیاسی فرهنگ در ایران داستان انسانشناسی با طعم تاریخ و قدرت [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 159-166]
-
اینترنت
بررسی نقش اینترنت بهعنوان فناوری آموزشی در رابطه با پرورش اصالت در دانشجویان با الهام از اندیشههای کرکگور [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]
ب
-
بازاریابی فرهنگی
بازاریابی محصولات فرهنگی مبتنی بر رسانه اجتماعی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 27-46]
-
بازتولید اجتماعی
انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]
-
برساخت اجتماعی
سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]
-
بوردیو
روزنامهنگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]
پ
-
پایان
پایان لسهفر [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 161-172]
-
پذیرش اجتماعی
سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]
-
پزشکی موبایل
مطالعه نسبت وسایل ارتباطی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 85-106]
-
پلیس
نقش رسانههای جمعی در ایجاد اعتماد مردم به پلیس [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 115-140]
-
پیامدهای بازیهای رایانهای
نگرش مادران به استفاده کودکان از بازیهای رایانهای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]
ت
-
تاریخ
ابعاد سیاسی فرهنگ در ایران داستان انسانشناسی با طعم تاریخ و قدرت [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 159-166]
-
تاریخ خانواده
بررسی روابط میان زوجین در گذر تاریخ [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-158]
-
تحلیل گفتمان
هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانهای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دههی 1340 تا دههی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]
-
تحلیل محتوا
تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرفکنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]
-
تحلیل مضمون
علل گرایش کاربران ایرانی به شبکههای مجازی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 67-86]
-
تفکر انتقادی
نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]
-
تلفن هوشمند
مطالعه نسبت وسایل ارتباطی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 85-106]
-
تلویزیون
کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]
-
توییتر
روزنامهنگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]
ج
-
جامعه
لوکاچ و جامعهشناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]
-
جامعه
بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به همزیستی مسالمتآمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]
-
جریانسازی خبری
عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشیهای اصفهان و فوت مرتضی پاشایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 29-60]
-
جغرافیای آموزش
انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]
-
جهانی شدن
فراتحلیل پژوهشهای انجام شده دربارۀ اندازۀ اثر جهانیشدن و هویت ملی در ایران [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 11-26]
ح
-
حرم
کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]
خ
-
خانواده های تهرانی
مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]
-
خبر آهسته
روزنامهنگاری آهسته چیست؟ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 145-166]
د
-
داعش
رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 117-138]
-
داغ ننگ
تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرفکنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]
-
دانشجویان
بررسی نقش اینترنت بهعنوان فناوری آموزشی در رابطه با پرورش اصالت در دانشجویان با الهام از اندیشههای کرکگور [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]
-
دیالکتیک
لوکاچ و جامعهشناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]
ر
-
رسانه
رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 117-138]
-
رسانه
نقش رسانهها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 127-150]
-
رسانه
تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 87-114]
-
رسانه ملی
مطالعه سیاستهای موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]
-
رسانههای اجتماعی
روزنامهنگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]
-
رسانههای تعاملی
نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]
-
رسانه های جدید
ژورنالیسم سلامت [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 125-144]
-
رسانههای جمعی
نقش رسانههای جمعی در ایجاد اعتماد مردم به پلیس [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 115-140]
-
رسانه های جمعی
ژورنالیسم سلامت [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 125-144]
-
رسانۀ اجتماعی
بازاریابی محصولات فرهنگی مبتنی بر رسانه اجتماعی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 27-46]
-
روابط زوجین
بررسی روابط میان زوجین در گذر تاریخ [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-158]
-
روابط عمودی
بررسی روابط میان زوجین در گذر تاریخ [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-158]
-
رورتی
بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به همزیستی مسالمتآمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]
-
روزنامهنگاری
روزنامهنگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]
-
روزنامهنگاری آهسته
روزنامهنگاری آهسته چیست؟ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 145-166]
-
روزنامهنگاری جایگزین
روزنامهنگاری آهسته چیست؟ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 145-166]
-
روزنامهنگاری سریع
روزنامهنگاری آهسته چیست؟ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 145-166]
-
روزنامهنگاری شهروندی
روزنامهنگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]
-
روش کیفی
وابستگی به شبکههای اجتماعی مجازی در زنان خانهدار، مطالعه موردی کیفی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 57-68]
ز
-
زنان
سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]
-
زنان خانهدار
وابستگی به شبکههای اجتماعی مجازی در زنان خانهدار، مطالعه موردی کیفی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 57-68]
-
زیارت
کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]
-
زیستبوم رسانهها
خبرجعلی: زایش زیستبوم گمراهی در فضای سایبری [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 51-72]
-
زیستبوم گمراهی
خبرجعلی: زایش زیستبوم گمراهی در فضای سایبری [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 51-72]
ژ
-
ژورنالیسم سلامت
ژورنالیسم سلامت [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 125-144]
س
-
سرمایه
روزنامهنگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]
-
سواد رسانهای
نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]
-
سواد سلامت
ژورنالیسم سلامت [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 125-144]
-
سیاست رسانهای
مطالعه سیاستهای موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]
-
سینمای آمریکا
تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرفکنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]
ش
-
شبکههای اجتماعی
نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]
-
شبکه های ماهواره ای
مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]
-
شبکههای مجازی
علل گرایش کاربران ایرانی به شبکههای مجازی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 67-86]
-
شهر خلاق غذا
نقش رسانهها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 127-150]
-
شهرستان رشت
نقش رسانهها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 127-150]
-
شیء وارگی
لوکاچ و جامعهشناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]
ص
-
صداوسیما
عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشیهای اصفهان و فوت مرتضی پاشایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 29-60]
-
صداوسیما
مطالعه سیاستهای موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]
-
صمیمیت زوجین
بررسی روابط میان زوجین در گذر تاریخ [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 139-158]
-
صنعت فرهنگ
مطالعه سیاستهای موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]
ع
-
عقلانیت
بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به همزیستی مسالمتآمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل پژوهشهای انجام شده دربارۀ اندازۀ اثر جهانیشدن و هویت ملی در ایران [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 11-26]
-
فردگرایی
پایان لسهفر [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 161-172]
-
فرهنگ
لوکاچ و جامعهشناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]
-
فرهنگ
مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]
-
فرهنگ
بازاریابی محصولات فرهنگی مبتنی بر رسانه اجتماعی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 27-46]
-
فرهنگ
تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 87-114]
-
فوت مرتضی پاشایی
عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشیهای اصفهان و فوت مرتضی پاشایی [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 29-60]
ق
-
قابلیتهای رسانهای
نقش رسانههای جمعی در ایجاد اعتماد مردم به پلیس [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 115-140]
-
قدرت
ابعاد سیاسی فرهنگ در ایران داستان انسانشناسی با طعم تاریخ و قدرت [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 159-166]
-
قدرت سینما در برسازی
سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]
-
قدرت فضایی
انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]
-
قدرت هوشمند
رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 117-138]
ک
-
کاربران ایرانی
علل گرایش کاربران ایرانی به شبکههای مجازی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 67-86]
-
کردار
روزنامهنگاری و توییتر در ایران: یک مطالعه اکتشافی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 29-58]
-
کرکگور
بررسی نقش اینترنت بهعنوان فناوری آموزشی در رابطه با پرورش اصالت در دانشجویان با الهام از اندیشههای کرکگور [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]
-
کلمات کلیدی: خبرجعلی
خبرجعلی: زایش زیستبوم گمراهی در فضای سایبری [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 51-72]
-
کنش متقابل نمادین
تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرفکنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]
-
کنشهای فردی
نقش شبکههای اجتماعی در ارتقای سواد رسان های [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 11-28]
-
کودکان
مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]
گ
-
گرایش
علل گرایش کاربران ایرانی به شبکههای مجازی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 67-86]
-
گردشگری غذایی
نقش رسانهها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 127-150]
-
گروههای تکفیری
رسانه، آوردگاه قدرت هوشمند داعش [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 117-138]
-
گفتمان مذهبی
هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانهای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دههی 1340 تا دههی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]
ل
-
لسه فر
پایان لسهفر [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 161-172]
م
-
مارکسیسم
لوکاچ و جامعهشناسی فرهنگ واکاوی مفهوم و نسبت جامعه و فرهنگ در اندیشه جورج لوکاچ [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 31-50]
-
محصول فرهنگی
بازاریابی محصولات فرهنگی مبتنی بر رسانه اجتماعی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 27-46]
-
مدیریت بدن
سنتز پژوهی بازنمایی زنان در سینمای ایران [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 69-98]
-
مدیریت رسانه
مدیریت رسانه در خانواده: مطالعه تجربیات مادران تهرانی در مواجهه با ماهواره [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 91-105]
-
مشهد
کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع) [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 11-28]
-
مطالعه اسنادی
مطالعه نسبت وسایل ارتباطی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 85-106]
-
مطالعه موردی
وابستگی به شبکههای اجتماعی مجازی در زنان خانهدار، مطالعه موردی کیفی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 57-68]
-
معنای اجتماعی
تحلیل بازنمایی اچ آی وی/ ایدز در سینمای آمریکا مطالعه موردی: فیلم «انجمن مصرفکنندگان دالاس» [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 99-116]
-
مهاجرت روستایی
انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]
-
موسیقی
مطالعه سیاستهای موسیقایی در ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 61-84]
ن
-
نرم افزار CMA
فراتحلیل پژوهشهای انجام شده دربارۀ اندازۀ اثر جهانیشدن و هویت ملی در ایران [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 11-26]
-
نظریه بوردیو
انتخاب والدینی و مدرسه ابتدایی روستایی: سبک زندگی، محل و وفاداری [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 168-190]
-
نگرش به بازیهای رایانهای
نگرش مادران به استفاده کودکان از بازیهای رایانهای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]
و
-
وابستگی به بازیهای رایانهای
نگرش مادران به استفاده کودکان از بازیهای رایانهای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]
-
وابستگی به شبکههای اجتماعی مجازی
وابستگی به شبکههای اجتماعی مجازی در زنان خانهدار، مطالعه موردی کیفی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 57-68]
-
واقع گرایی
هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانهای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دههی 1340 تا دههی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]
-
والدین کودکان خردسال
نگرش مادران به استفاده کودکان از بازیهای رایانهای [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 73-89]
ه
-
هژمونی
هژمونی، رسانه و ورزش: تحلیل گفتمان بازتاب رسانهای مسابقات فوتبال در مطبوعات مورد مطالعه: دههی 1340 تا دههی 1370 [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 11-30]
-
همبستگی
بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به همزیستی مسالمتآمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]
-
همزیستی مسالمتآمیز
بررسی عقلانیت رورتی در جهت رسیدن به همزیستی مسالمتآمیز [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 47-66]
-
هویت فرهنگی
تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 87-114]
-
هویت ملی
فراتحلیل پژوهشهای انجام شده دربارۀ اندازۀ اثر جهانیشدن و هویت ملی در ایران [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 11-26]
-
هویت ملی
تأثیر رسانه بر هویت ملی و هویت فرهنگی [دوره 6، شماره 25، 1396، صفحه 87-114]